Reklamy w Google, YouTube, Gmailu i ponad dwóch milionach witryn i aplikacji partnerskich są zdecydowanie najszybszym i najskuteczniejszym sposobem na przyciągnięcie wysokiej jakości odbiorców docelowych do Twojej witryny.

Kompleksowa praca nad tworzeniem kampanii reklamowych Google Ads obejmuje następujące elementy.

  • reklama w wyszukiwarkach (Standard / Smart / DSA)
  • kampanie Display (reklama w sieci reklamowej, GDN)
  • kampanie YouTube (wideo)
  • kampanie lokalne
  • kampanie handlowe (Standard / Smart)
  • reklama dla aplikacji mobilnych
  • rejestracja i konfiguracja kont
  • konfiguracja śledzenia konwersji
  • konfiguracja zebrania odbiorców
  • konfiguracja Merchant Center (e-commerce)
  • konfiguracja połączenia z kontem reklamowym
  • importowanie celów
  • kontrola i dostosowanie stawek na podstawie cele
  • dodawanie słów kluczowych
  • dodawanie słów minus
  • A / B testowanie reklam
  • testowanie automatycznych strategii ustalania stawek
  • komunikacja i pomoc techniczna Google
  • poprawność ustawień działających kampanii reklamowych
  • skuteczność kampanii / słowa kluczowe / reklamy
  • poprawność ustawień śledzenia konwersji
  • skuteczność lokalizacji ogłoszeń
  • plan optymalizacji kampanii reklamowych
  • zalecenia dotyczące rozszerzenia zasięgu
  • sporządzanie interaktywnego raportu Google Data Studio
  • raporty porównawcze przed / po
  • raport z wykonanych prac
  • raport z planowanych prac
  • propozycje rozszerzenia zasięgu
  • wprowadzenie nowych funkcji Google Ads
  • konsultacje dotyczące funkcji i funkcjonalności Google Ads
  • sporządzanie zadań technicznych dla programistów
  • sporządzanie zadań technicznych dla projektantów
  • zalecenia dotyczące funkcjonalności i użyteczności strony
  • migracja kampanii reklamowych z Yandex.Direct w Google Ads
  • konsultacje z Pomocą techniczną Google w sprawie konta reklamowego

Koszt

Jak obliczyć budżet

Budżet reklam Google Ads składa się z 2 części: budżet samej kampanii (płatność za kliknięcia) + praca specjalisty (utworzenie, skonfigurowanie i utrzymanie konta reklamowego).

W przypadku małych i średnich projektów zalecamy rozpoczęcie od małych dziennych budżetów, aby podczas tzw. „szkolenia” kampanii uzyskać zrozumienie optymalnych cen kliknięć specyficznych dla Twojej niszy biznesu w oparciu o tematykę, konkurencję, popytu itp., a następnie skalować na podstawie cele kampanię w ramach maksymalnego możliwego dziennego budżetu.

Koszt prac związanych z otwarciem i uruchomieniem samej kampanii jest obliczany indywidualnie i zależy od takich czynników: obecności / braku kampanię reklamowej, liczby słów kluczowych, grup reklam, specyfiki biznesu: sklep internetowy, średnia Strona komercyjna, LP itp.

Oferujemy 3-i standardowe „pakiety”, które spełniają 90% potrzeb naszych klientów, jednak ostateczną cenę będziemy mogli przedstawić po zapoznaniu się z projektem i zadaniami kampanię reklamowej.

(Jest idealny do witryn jednostronicowych z ofertą konkretnej usługi lub produktu)

  • otwarcie konta reklamowego Google Ads
  • zbieranie słów kluczowych (do 120)
  • grupowanie słów kluczowych według grup reklam
  • zbieranie minusów
  • pisanie reklam z wezwaniem do działania (unikalna oferta handlowa)
  • dodawanie rozszerzeń (linków do podstron, objaśnień, informacji w witrynie, połączeń, lokalizacji, cen, aplikacji, formularzy kontaktowych)
  • ustawianie harmonogramu wyświetleń reklam, kierowanie geograficzne, stawki
  • ustawianie i / lub Konfigurowanie kont Google Analytics, Google Tag Manager, Konfigurowanie śledzenia konwersji, łączenie kont
  • tworzenie interaktywnego raportu Google Data Studio według podstawowych wyników

Koszt ustawianie i konfiguracji (1 miesiąc): 750 zł
Koszt prowadzenia (kolejne miesiące): 500 zł
Czas pracy: do 5 dni roboczych, zwykle 3 dni robocze

(Jest idealny dla średnich witryn komercyjnych z różnymi towarami i / lub usługami)

  • ustawianie konta reklamowego Google Ads
  • zbieranie słów kluczowych (do 500)
  • grupowanie słów kluczowych według grup reklam
  • zbieranie minusów
  • pisanie reklam z wezwaniem do działania (unikalna oferta handlowa)
  • dodawanie rozszerzeń (linków do podstron, objaśnień, informacji w witrynie, połączeń, lokalizacji, cen, aplikacji, formularzy kontaktowych)
  • ustawianie harmonogramu wyświetleń reklam, kierowanie geograficzne, stawki
  • konfiguracja kampanii reklamowej GDN (sieć reklam kontekstowych)
  • konfiguracja remarketingu
  • ustawianie i / lub Konfigurowanie kont Google Analytics, Google Tag Manager, Konfigurowanie śledzenia konwersji, łączenie kont
  • tworzenie interaktywnego raportu Google Data Studio według podstawowych wskaźników

Koszt utworzenia i konfiguracji (1 miesiąc): 1000 zł
Koszt prowadzenia (kolejne miesiące): 750 zł
Czas pracy: do 5 dni roboczych, zwykle 3 dni robocze

(Jest idealny dla sklepów internetowych, witryn ze sprzedażą online)

  • rejestracja i konfiguracja konta Merchant Center
  • ustawienie e-commerce
  • konfigurowanie kampanii reklamowych handlowych
  • konfiguracja komunikacji z Ads
  • konfiguracja kanału danych
  • ustawianie stawek

* może być dostarczany z pakietem „Standard” lub osobno.

W przypadku konfiguracji tylko kampanii reklamowych handlowych:

Koszt utworzenia i konfiguracji (1 miesiąc): 700 zł
Koszt prowadzenia (kolejne miesiące): 500 zł
Czas pracy: do 5 dni roboczych, zwykle 3 dni robocze

W przypadku konfiguracji kampanii reklamowych handlowych + reklama w wyszukiwarkach + GDN:

Koszt utworzenia i konfiguracji (1 miesiąc): 1500 zł
Koszt prowadzenia (kolejne miesiące): 1000 zł
Czas pracy: do 7 dni roboczych, zwykle 5 dni roboczych

Przez prowadzenie kampanię reklamową rozumiemy:

  • kontrola i korekta stawek reklam
  • testowanie różnych strategii ustawienia stawek
  • kontakt z Pomocą techniczną (pamiętaj, że dla Partnerów Google wsparcie osobiste)
  • dodawanie słów kluczowych
  • dodawanie minusów
  • praca nad wskaźnikami jakości ogłoszeń i słów kluczowych
  • praca nad podniesieniem CTR
  • A / B testowanie reklam
  • doradztwo dla klienta

Google Partner

Co daje ten status

Status partnerów Google wskazuje, że jego właściciel ma wystarczającą liczbę certyfikatów (patrz link), a także praktyczną umiejętność pracy z kontem reklamowym. Oznacza to, że świadczy to zarówno o teoretycznym, jak i praktycznym doświadczeniu specjalisty.

Jak to się dzieje: po wydaniu określonej kwoty na nowym koncie reklamowym Google zwraca ją na konto (rodzaj zwrotu gotówki). Maksymalna kwota zwrotu to 1200 zł. Te pieniądze można wydać tylko na samą kampanię.

Dla wszystkich specjalistów posiadających status Google Partners wyróżnia się specjalna usługa pomocy technicznej, aż do osobistego menedżera. W ten sposób możesz rozwiązać wszystkie problemy znacznie szybciej i skuteczniej.

Agencja Daniluks w liczbach

Odpowiednio do Google.com

Agencja Marina Daniluk utrzymała wynik optymalizacji na poziomie co najmniej 70%, co oznacza, że skutecznie skonfigurowała konta klientów.

Agencja Marina Daniluk wydała na reklamę co najmniej 10 000 USD w ciągu ostatnich 90 dni, co oznacza, że jest w stanie pomagać klientom w konsekwentnym identyfikowaniu nowych możliwości rozwoju i utrzymywaniu satysfakcjonujących wyników.

Firma Marina Daniluk określiła, że zatrudnia co najmniej 1 doradców klienta ds. strategii i co najmniej 50% z nich wykazało się biegłością w obsłudze Google Ads, zdobywając certyfikaty Google Ads.

Zamów za darmo wycenę

Odpowiemy najszybciej, jak to mozliwe