Facebook i Instagram to największe sieci społecznościowe naszych czasów, łączące ludzi według zainteresowań, biznesu lub hobby. Kampania reklamowa FaceBook Ads pozwala na jak najdokładniejsze kierowanie na potencjalnych klientów, zachęcając do ukierunkowanego działania, czy to poprzez przejście do Twojej witryny, subskrypcję wiadomości czy zakup produktu.
Narzędzia reklamowe Meta Ads
instrumentarium
Przed uruchomieniem kampanii na Facebooku czy Instagramie przede wszystkim musisz zdecydować o jej celu. Najpopularniejsze to: generowanie leadów, sprzedaż towarów z katalogu, dokonywanie konwersji. Musisz wybrać jak najdokładniej, bo później nie możesz tego zmienić!
W przeciwieństwie do kampanii Google Ads, w której pieniądze są pobierane wyłącznie za kliknięcia reklam, Meta Ads umożliwia dokonywanie płatności za następujące ukierunkowane działania: 1000 wyświetleń reklam, kliknięcie linku, aktywność, konwersje. Budżet można ustawić jako całkowity lub dzienny lub ustawić własne ramy czasowe. Możesz także skonfigurować określone godziny pokazów, co jest ważne dla usług kurierskich i innych firm prowadzących działalność o określonej porze dnia.
Jeśli celem Twojej reklamy jest konsultowanie potencjalnych klientów, udzielanie im pomocy poprzez komunikację na żywo, Meta Ads umożliwia połączenie ich z Twoim FB Messenger lub WhatsApp.
Dzięki dogłębnym i subtelnym ustawieniom konta reklamowego możesz kierować reklamy do odbiorców na podstawie ich wieku, płci, lokalizacji geograficznej, zainteresowań i wielu innych czynników. Dodanie lub usunięcie dodatkowych opcji kierowania może znacznie zwiększyć liczbę odbiorców, aby uzyskać maksymalny zasięg lub odwrotnie, zawęzić maksymalnie, aby uzyskać trafienie punktowe w klienta.
Etapy pracy
Co i jak robimy
- Określamy Cele
- Instalujemy Piksel Facebooka
- Tworzymy Kreację
- Ustawiamy Kierowanie
- Ustalamy Budżet
- Rozpoczynamy Kampanię Reklamową
Jak wspomniano na początku, najważniejsze jest, aby zdecydować, do czego służą reklamy na Facebooku.
Oglądanie Twojego filmu, instalowanie aplikacji przez użytkowników, sprzedaż produktów online, konsultowanie produktu lub zwiększanie ruchu na stronie — dla każdego zadania określa się własne metody osiągnięcia.
Jest to kod programu, który należy umieścić w witrynie, aby śledzić działania odbiorców.
To dzięki Pikselowi, Facebook może być znacznie lepiej ukierunkowany i skuteczniej prowadzić do konwersji.
Konieczne jest wymyślenie i stworzenie atrakcyjnej wizualnie i informacyjnie kreacji, zwiększając w ten sposób skuteczność całej kampanii reklamowej.
Ponura Reklama odstrasza potencjalnych klientów na równi z zawyżonymi cenami produktów lub niegrzecznymi konsultantami.
Na podstawie celów określonych przed kampanią reklamową w punkcie 1 określamy naszą grupę docelową. Prawidłowe zdefiniowanie GD jest jednym z najważniejszych czynników udanej kampanii reklamowej.
W procesie reklamy, można eksperymentować z kierowania na najlepsze wyniki.
Meta Ads umożliwia płacenie za reklamy zarówno przedpłatą, jak i wydatkiem.
Ponadto prawidłowy wybór godzin wyświetlania reklam pozwala zaoszczędzić finanse, nie wydając ich w godzinach, w których nie jest to konieczne.
Rozpoczęcie kampanii reklamowej Facebook Ads To koniec głównych prac technicznych oraz początek analitycznych i kreatywnych. Działająca kampania musi być stale monitorowana i ulepszana, tworzyć nowe kreacje i testować kierowanie.
Z biegiem czasu kampania jest szkolona, co w połączeniu z jej konserwacją i ulepszeniami prowadzi do maksymalnych wyników.
Koszt Kampanii Reklamowej Facebook Ads
Ile to kosztuje
W oparciu o wiele ustawień globalnych i punktowych, potrzebę lub brak potrzeby tworzenia kreacji – praca nad otwieraniem i utrzymywaniem kampanii reklamowych Meta Ads nie jest liniowa i standardowa. Aby zrozumieć „front pracy” i określić koszty, prosimy o wypełnienie poniższego formularza lub skontaktowanie się z nami w inny dogodny sposób.