Bing to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Chociaż łączna liczba użytkowników tej wyszukiwarki jest znacznie mniejsza niż Google, zalecamy wzmocnienie „efektu reklamowego” poprzez uruchomienie kampanii Microsoft Ads (dawniej Bing Ads).
![Reklama Microsoft Ads](https://daniluks.pl/wp-content/uploads/2022/08/220630_145-1024x529.jpg)
Zaleta:
- nawet jeśli tylko co 20-ty potencjalny klient korzysta z Bing – nadal jest to klient generujący zysk
- ze względu na znacznie mniejszą konkurencję, docelowy użytkownik kosztuje mniej niż Google
- zgodność konta reklamowego Microsoft Ads z Google Ads, łatwość importowania wszystkich kluczowych ustawień
- stosunkowo duża popularność wśród użytkowników z Ameryki Północnej (dobra dla tych, którzy celują w ten region)
Narzędzia reklamowe Microsoft Ads
instrumentarium
Pod względem możliwości konto reklamowe Microsoft jest dość podobne do usługi Google. Użytkownicy mają również do wyboru 2 główne opcje, które można łączyć lub używać osobno.
Reklama w Bing, Yahoo!, AOL – odpowiednik reklam Google Ads w wyszukiwarce
Reklama w Microsoft Audience Network (MSN, Outlook.com, Microsoft Edge i inne serwisy partnerskie) – odpowiednik GDN w Google
Microsoft ma również własne reklamy handlowe Bing Shopping Ads, ale należy pamiętać, że obecnie jest ona dostępna tylko dla takich regionów: USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Australia i Indie.
Zwróć uwagę
Przed rozpoczęciem kampanii reklamowej Microsoft Ads należy sprawdzić, czy jest ona możliwa w wybranym regionie, ponieważ istnieją pewne ograniczenia.
Koszt otwarcia i prowadzenia kampanii reklamowych Microsoft Ads zaczyna się od 500 zł/miesiąc i zależy od zakresu i złożoności prac. Dokładny koszt będziemy mogli przedstawić po szczegółowym przestudiowaniu projektu i określeniu zadań.
W celu sprawdzenia możliwości otwarcia kampanii reklamowej Microsoft Ads dla Twojej witryny i ustalenia kosztów pracy prosimy o podanie takich informacji. Po otrzymaniu danych przedstawimy ofertę handlową.