Bing to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Chociaż łączna liczba użytkowników tej wyszukiwarki jest znacznie mniejsza niż Google, zalecamy wzmocnienie „efektu reklamowego” poprzez uruchomienie kampanii Microsoft Ads (dawniej Bing Ads).
Zaleta:
- nawet jeśli tylko co 20-ty potencjalny klient korzysta z Bing – nadal jest to klient generujący zysk
- ze względu na znacznie mniejszą konkurencję, docelowy użytkownik kosztuje mniej niż Google
- zgodność konta reklamowego Microsoft Ads z Google Ads, łatwość importowania wszystkich kluczowych ustawień
- stosunkowo duża popularność wśród użytkowników z Ameryki Północnej (dobra dla tych, którzy celują w ten region)
Narzędzia reklamowe Microsoft Ads
instrumentarium
Pod względem możliwości konto reklamowe Microsoft jest dość podobne do usługi Google. Użytkownicy mają również do wyboru 2 główne opcje, które można łączyć lub używać osobno.
Reklama w Bing, Yahoo!, AOL – odpowiednik reklam Google Ads w wyszukiwarce
Reklama w Microsoft Audience Network (MSN, Outlook.com, Microsoft Edge i inne serwisy partnerskie) – odpowiednik GDN w Google
Microsoft ma również własne reklamy handlowe Bing Shopping Ads, ale należy pamiętać, że obecnie jest ona dostępna tylko dla takich regionów: USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Australia i Indie.
Zwróć uwagę
Przed rozpoczęciem kampanii reklamowej Microsoft Ads należy sprawdzić, czy jest ona możliwa w wybranym regionie, ponieważ istnieją pewne ograniczenia.
Koszt otwarcia i prowadzenia kampanii reklamowych Microsoft Ads zaczyna się od 500 zł/miesiąc i zależy od zakresu i złożoności prac. Dokładny koszt będziemy mogli przedstawić po szczegółowym przestudiowaniu projektu i określeniu zadań.
W celu sprawdzenia możliwości otwarcia kampanii reklamowej Microsoft Ads dla Twojej witryny i ustalenia kosztów pracy prosimy o podanie takich informacji. Po otrzymaniu danych przedstawimy ofertę handlową.